عصر زنان

سوسیس و کالباس بخورید، پسرزا شوید!

خانمی که شوهرش او را تهدید کرده که اگر پسر نزاید، طلاقش می‌دهد؛ ناچار است از این رژیم غذایی تعیین جنسیت بهره ببرد.

به گزارش عصر زنان، حتماً شما هم بارها شاهد برنامه‌های عجیب و غریب و گاه سخیف صدا و سیمای ملی بوده‌اید.

عجیب‌تر آنکه در قرن بیست و یکم، آنتن برنامه زنده در شبکه پر بیننده را به کارشناسی می‌سپارند که بیاید و بگوید، چنانچه می‌خواهید به همسرتان پسر تقدیم کنید، سوسیس و کالباس و نوشابه گازدار بخورید…

حتی در شرح بیشتر این روش تعیین جنسیت با چنین مواد غذایی خطرناک و مضری، زمانی که مجری برنامه تلویزیونی از او سوال می‌کند که آیا این روش از نظر علمی ثابت شده است؟

با خونسردی پاسخ می دهد، خانم‌هایی که از این روش استفاده می‌کنند، اگر شانس بیاورند، به نتیجه می‌رسند و صاحب فرزند با جنسیت دلخواه خود می‌شوند.

مسئله دوم این است که چنانچه شخص سالم به منظور فضیلت پسردار شدن چنین خوراکی‌های مضری را به قول کارشناس نمای برنامه، طبق دستور بیش از حد معمول مصرف کند؛ که احتمالاً عمرش کفاف دیدن فرزندش چه پسر و یا چه دختر را نخواهد داد. چرا که بر اساس دستور خانم کارشناس لازم است از سه ماه تا ۶ ماه قبل از بارداری رژیم غذایی تعیین جنسیت به خوبی رعایت شود.

در پایان مجری برنامه تلاش می‌کند نتیجه‌گیری بفرماید، که این روش با چنین اثرات مخربی بر سلامتی به عطایش نمی‌ارزد؛ کارشناس برنامه باز شمه دیگری از علمش را رو می‌کند و می‌گوید: خانمی که شوهرش او را تهدید کرده که اگر پسر نزاید، طلاقش می‌دهد؛ ناچار است از این رژیم غذایی تعیین جنسیت بهره برد.

البته که مجری برنامه به موقع به داد مخاطبان می‌رسد و توصیه می‌کند؛ به جای هزینه‌های گزافی که صرف تناول سوسیس و کالباس و نوشابه، بیش از حد معمول به منظور پسرزایی انجام دهند، بهتر است آن هزینه را صرف چند ساعت مشاوره برای مرد خانواده کنند تا عمری در آسایش زندگی کنند.


برچسب ها:, , ,
تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری عصر زنان محفوظ است