عصر زنان

معرفی کتاب “و سرانجام زنان”

مانند کوه یخ، زنان امروز آهسته و همه روزه زمینه‌های اقتصادی را تصرف می‌کنند و جهان نویی می‌سازند. جامعه بسیار آهسته به سوی جهان همکاری گام برمی‌دارد که در آن شایستگی از سوی هر کس زن یا مرد شناخته، ارزشیابی و به کار گرفته می‌شود.

به گزارش عصر زنان، مانند کوه یخ زنان امروز آهسته و همه روزه زمینه‌های اقتصادی را تصرف می‌کنند و جهان نویی می‌سازند. جامعه بسیار آهسته به سوی جهان همکاری گام برمی‌دارد که در آن شایستگی از سوی هر کس زن یا مرد شناخته، ارزشیابی و به کار گرفته می‌شود.

روزگار پی در پی می‌گذرد …

آن زمان زنان هنوز جهان کامل و و بدون نقصی نساخته‌اند؛ اما عیب و مشکلاتی که طی هزاران سال مردان زندگی را با آن آلوده‌اند، کمتر خواهد بود. آنان به دستاوردهای گذشته می‌افزایند و زخم ناروایی‌های گذشته را بهبود می‌بخشند.
این کوشش نه به این سبب است که آنها سرور و فرمانروای جهانند؛ بلکه برای این است که آن ها شهروند این کره خاکی اند.

کوشش آنها ترکیبی از التیام دردها و از بین بردن راه و روشی ناروا و آسیب رسان به کمک ذکاوت زنانه و خردمندانه خود است.

ما تازه شروع کرده‌ایم‌. ببینیم زنان چه می‌توانند انجام دهند. ما پایان وجود مردان را نخواهیم دید. مردان نیز خدمات سودمندی انجام داده و خواهند داد. اما مسلماً پایان تسلط مرد را خواهیم دید. این یک شروع عالی برای زنان و نیز شروع تازه‌ای برای مردان است.

آنچه امروز در عصر زنان به شما پیشنهاد می دهیم؛ کتاب « و سرانجام زنان» نوشته پروفسور ملوین کونر و ترجمه روان دکتر حسینعلی رونقی است.


برچسب ها:
تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری عصر زنان محفوظ است