عصر زنان

معرفی کتاب ” نگرانی های دخترانه “

تغییرات بدنت تو را نگران کرده اند؟ نگران نباش، این تغییرات برای دختر های دیگر هم پیش می آید و آنها را هم نگران می کند.

به گزارش عصر زنان، بعضی دخترها نگرانند که خیلی سریع رشد می کنند. برخی دیگر احساس می کنند عقب افتاده اند. اغلب آنها می‌خواهند بدانند آنچه از سر می‌گذرانند، طبیعی است یا نه؟ دختران بسیاری درباره سبک زندگی و احساس شان دچار سردرگمی هستند و سوالات زیادی درباره ی مو، پوست، دندان، ناخن ها و البته در مورد بلوغ، قاعدگی و حتی احساسات و حالات روحی خود دارند.
این کتاب به پرسش های دختران هم سن و سالت در هر زمینه ای پاسخ می‌دهد؛ از جوش زدن صورتشان گرفته تا قاعدگی و تغییرات خلق و خو.
در این کتاب از دخترانی که احساسی مشابه تو دارند، درباره هر آنچه نگرانش هستی نامه‌های آمده است. خواندن نامه ها مانند این است که با دوستان خوبت صحبت کنی؛ دخترانی شبیه خودت.
اگر می خواهی بعد از خواندن کتاب درباره موضوعی بیشتر بدانی ( که احتمالا این طور هم خواهد شد) از پدر و مادر یا بزرگسال دیگری که به او اعتماد داری سوال کن. ممکن است ابتدا احساس شرمندگی یا عصبانیت کنی، اما انجامش بده. هر گفتگویی از مکالمه قبلی آسان تر خواهد بود و به تو کمک می کند، اعتماد به نفس بیشتری درباره تغییراتی که در پیش داری، داشته باشی.
این کتاب همچنین به دختر ها یاد می دهد که چطور سوال ها یا دغدغه هایشان را بدون ترس و یا پنهان کاری با والدین مطرح کنند.
در این بخش قصد داریم، شما را به مطالعه کتابی از دسته دخترانه ها با عنوان نگرانی های دخترانه «چگونه تغییرات طبیعی دوران بلوغ را بشناسم؟» ویژه دختران ۹ تا ۱۸ سال دعوت کنیم.
نویسنده کتاب نگرانی های دخترانه، دارسی جانستون و تصویرگر آن ژوزه ماسه است که توسط خانم مهناز جعفری ترجمه و تالیف شده است.


برچسب ها:
تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری عصر زنان محفوظ است